Ett rum mindre

Igår målade vi om hela vardagsrummet! Skönt att bli av med den hemska gröna färgen! Vi höll på till sent inatt...

Vi tapetserade en fondvägg och målade alla andra väggar vita, så det enda som återstår att göra är att måla hörn och kanter med pensel + hall, kök, sovrum och Sibelles rum då... haha
Men nu har vi iaf kommit en liten bit på vägen, skönt!

För varje rum som blir klart så lättas en sten ifrån mitt bröst, allvarligt! Jag blir verkligen deprimerad av att bo i den här o-ordningen. USCH!
Men positiva tankar (!) snart är det klart!


En liten del av fondväggen...



Kvallitén skyller jag på min värdelösa Hello Kitty-mobil (HAHA!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0