Bresse

Igår var jag på Bresse hela dagen, mamma var barnvakt åt Sibelle. Jag hade ingen bikini med mig till Enköping så något dopp blev det inte, men en hel del solande och volleyball-spelande blev det! En underbar dag tillsammans med Ullis, syskon och annat löst folk...

Just ja,
Simon, Marcus, Robin & Robin kom dit ända från Uppsala också!
Dom badade, drack öl och snackade skit medans Ullis, Sara, Pierre och jag satsade stenhårt på Volleyballen ett x antal timmar. Vi mötte en massa randoms så spelandet blev på blodigt allvar, typ. Skitkul!

Vi kom dit vid två-tiden och stannade till klockan nästan vart 11 på kvällen. En liten sväng vid 5 var jag hem till mamma och kollade läget, men åkte tillbaka nästan direkt...

Bresse (Bredsand) var tydligen varmaste badet i hela Uppland, med ca 4 graders skillnad, och det kan jag faktiskt tänka mig. Gick ju självklart ut i vattnet så långt jag kunde utan att blöta ner shortsen, vilket ändå resulterade i att alla började stänka vatten på mig så hela jag blev genomblöt, men ändå! Gissa om jag ville bada! Jätteskönt i vattnet var det! Underbart.

Jag borde skämmas! Har inte tagit ett endaste jävla dopp i år! Inte för att jag inte vill, snarare för att jag inte fått något tillfälle att ta mig till något bad! As synd att inte bikinin var med igår asså (!) men färg fick jag!





En bild från Bresse, tagen med mobilen igår...


Sådär ja, nu vet ni vad ni missade typ.
Nu ska jag städa!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0