Blocket

Om någon råkat missa det så är jag ett stort fan av blocket.
Jag älskar att titta ut något jag vill ha i affären och sen söka efter det på blocket. När det handlar om nyare grejer är det sällan det finns uppe, men det händer ju, och oftast då i ny-skick!

Jag har hittat en säljare av just den där Expedit-tv-möbeln som vi vill ha (och hon har även en massa annat i samma serie som hon säljer)...

Efter att ha checkat om möbeln fanns kvar så förklarade jag för henne att allt är grönt bara vi lyckas få våra gamla sålda först. Hon frågade vad vi hade och berättade att dom själva var på jakt efter nya möbler. Så gissa vad (!) dom tyckte att våra möbler var jättefina, så det lutar åt att vi kommer byta möbler! Jag har aldrig varit med om det förut, inte hört om någon som har varit det heller... Det är ju hel-nice ju! Endast en förhoppningsvis krångelfri affär!

Nu håller jag tummarna för att alla mått på våra möbler passar bra i deras hem, isf kommer vi att slå till!

Blocket är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0