Vecka 38 + 4, jag har ingen navel

Idag var jag hos barnmorskan för kanske sista gången? Jag passade på att fråga frågor som jag ville att hon skulle besvara av sin erfarenhet, frågor som "Vad tror du att det blir?" och "När tror du att jag kommer föda?". Det jag
fick till svar var, om jag kortfattar det: hon tror det blir en kille och hon skulle chansa på inom en vecka(!!!!).
Båda svaren chockade mig eftersom dom var ganska säkra på ultraljudet att det är en tjej och eftersom förstföderskor brukar gå över tiden (jag är beräknad 15 januari)...
Men shit va spännande det är!! Idag passade jag och Simon på att hämta upp vaggan som bebisen ska sova i... man kommer nämligen inte in i vårt förråd när man vill, det är öppet en timme, 3 dagar i veckan!

För min del får bebisen gärna komma NU NU NU
Allt är ju förberett och klart,
och nu "börjar jag bli" otålig!
...för den som inte känner mig... jag hatar att vänta!

Kommentarer
Postat av: emilie

HAHA men vafan ? ! om det är en kille så hade mamma en blå sån där dinglis hemma också, så du vet :P

2010-01-05 @ 21:12:40
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0