Extrakilon

Jag sitter och kikar lite på olika tips om hur man kan bli av med dom kilon man lagt på sig under graviditeten. Många tips är helt galna men vissa verkar ganska sunda...
Dom första veckorna kommer jag nog inte hinna tänka så mycket på vikten, men sen jävlar! Jag ska inte bli någon äcklig whitetrash-morsa som blir fetare och fetare för varje barn som kommer! Helst vill jag vara av med mina extrakilon till sommaren, men man får ju se hur mycket som följer med när ungen ploppar ut också. Förhoppningsvis finns det inte så många kilon kvar att kriga med!


Jag tänker inte köra med någon skinny bitch-metod, snarare "en sån där" när man går ner ett kilo i veckan... om jag ens kör med någon metod över huvudtaget? Kanske håller mig till sund mat och träning...? Det visar sig hur desperat jag är helt enkelt!

 

Jag har hittills gått upp 16-17 kg vilket är mycket enligt vissa och lite enligt andra... ganska normalt enligt många och mig själv. Vissa går bara upp exakt det barnet väger + lite vätska osv, medans andra går upp 30+. Helt olika från person till person hur mycket vatten man binder osv... känns därför inte som att jag är något extremfall varken åt det ena hållet eller det andra. Jag skulle kalla mig själv ett "normalfall"…

 

Min kropp har bundit väldigt väldigt mycket vätska, det är en sak som är säker! Jag bjuder därför på en bild som kan intyga det...


Hejdå



Kommentarer
Postat av: matilda

Hej!

Shit visste inte att du skulle bli mamma.. såg det nu:P Gud va kul för er!:D Grattis x 1000!

/Matilda Arenrot Hjälte

2010-01-15 @ 19:36:43
Postat av: Therese

Haha det är väldigt många som inte vet!

Tack så mycket! :)

2010-01-15 @ 20:50:21
URL: http://tlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0