Dagens

DAGENS VILL HA: Ut bebisen!!
DAGENS KLÄDSEL: Hemsk! Marinblå underställsbyxor & en svart hemsk hoodie
DAGENS SMINK: inget än så länge...
DAGENS FRISYR: Uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Gått ut med hunden
DAGENS LÅT: -
DAGENS PLANER: Ta det lugnt, ta det lugnt, ta det lugnt och mysa med Simon
DAGENS SAKNAD: Dagsljus typ
DAGENS DUMMASTE: -
DAGENS DROG: Varm oboy med grädde
DAGENS ROLIGASTE: -
DAGENS FAVORIT: Mina underställsbyxor! Precis lagom varma i vår kalla lägenhet
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: Kladdmuffins
DAGENS DRYCK: Varm Oboy!
DAGENS LÄSNING: -
DAGENS HUMÖR: Utvilad & förhoppningsvis glad!
DAGENS ORD: "Dagens"

Idag är det ju BF dagen som folk säger. För att vara ärlig vet jag inte vad BF står för, det är aldrig någon som skriver det, men kan tänka mig att det kanske står för Beräknad Födelse?
Det känns riktigt kul och spännande att ha kommit ända hit iaf men jag har svårt att tro att bebisen kommer ut idag... det är för kallt helt enkelt! Jag kan iaf säga att jag helt och hållet har ställt in mig på att bebisen kan komma precis när som helst! Därför tar jag verkligen dagen och allt precis som det kommer!
Simon är ledig en vecka efter idag, så jag önskar verkligen och hoppas att den kommer titta ut någon gång nu i veckan!
Jag känner mig 110% redo för allt som har med bäbisar och förlossning att göra! go go go

Kommentarer
Postat av: emilie

tycker den kan hålla sig där inne så länge som den bara kan :D

2010-01-15 @ 14:50:06
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: Malin

ETT STORT LYCKA TILL tettepette. !!!

2010-01-15 @ 15:54:03
URL: http://minallas.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack Malleballe :)

2010-01-15 @ 16:14:18
URL: http://tlindblom.blogg.se/
Postat av: emilie

13e juni låter skit bra ;) haha nej, men typ 26e januari kanskeeeee

2010-01-15 @ 17:29:34
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

BF dagen= Barnfödar dagen? ;P

2010-01-15 @ 19:14:37
Postat av: daisy

BF = beräknad födesel ;)

2010-01-15 @ 23:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0