Äntligen 2010!

Lite så känns det... har nämligen varit lite orolig över att barnet skulle bestämma sig för att titta ut 2009! Egentligen inget fel med det men vill hellre ha en unge som är född tidigt på året än sent... och nu får jag de! Jag är lycklig!

För tillfället är lillesyster Elaine och Simons lillesyster Hiyab på besök hos oss. Dom ska båda sova över eftersom dom har så kul med varann! Imorgon kommer Yssa & Viktor hit. Jag tänkte bjuda dom på mat. Planen var väl att vi skulle se Avatar vid 6-tiden också, men alla biljetter var slut... Yssa tyckte vi lika gärna kunde spela Risk och inget mig emot!!

Jag lyckades få en (enligt mig) as najs bild på magen medans barnet rör sig... hoppas ni kan se vad jag menar! Magen ser lite sne ut för barnet trycker nämligen ut rumpan hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0