Jag har spya all over me

Imorgon blir Sibelle 3 hela veckor och det ska vi fira genom att besöka Barnavårdscentralen! Spännande!

Idag har vi myst hela förmiddagen tills nu! Jag har lyssnat på mysig musik från spotify, inbillar mig att Sibelle gillar det för jag tycker hon verkar anstränga sig och lyssna... men jag vet inte! Hon blir lugn och verkar trivas iaf, det är huvudsaken!

Jag sitter och är sådär mysigt nerspydd! Tänke hoppa in i duschen vilken sekund som helst för jag och Sibelle är bjudna till mormor. Där ska jag äta och sen ska vi bara umgås...

Simon kommer hem vid 9 ikväll också men imorrn är han ledig! ♥


Jag hade visst gått ner 2 kg till såg jag igår! wiho Bara 4,5 kg kvar tills jag är tillbax där jag började... Och bara ca 4-5 veckor kvar tills jag kan  bada, ut och springa, bära tungt osv! Tills jag är helt återställd helt enkelt! Längtar! Längtar! Längtar!

Jag sitter och lyssnar på Hanson, ni vet 90-tals trion...? Fick värsta suget på att höra "MmmBop" och nu låter jag spellistan bara fortsätta... Jag har inbillat mig att jag gillare igen! Men oroa er inte, det går snart över...


Här är en liten bild på Sibellan från i fredags (om jag inte minns fel). Jag har valt att kalla den West-side...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0