Smoky honey

Sibelle är en riktig prickikorv och jag har ingen aning om varför!
Först trodde jag att det hade med chokladen jag åt att göra, har hört att det blev så för en annan pga choklad... Fast jag inte äter choklad så kommer dom ändå så det är uppenbarligen inte därför, men varför??
Värmeutslag tror jag inte heller att det är eftersom jag är noga med att känna på henne med jämna mellanrum om hon är för varm eller för kall...

Idag ska vi till Simons föräldrar och fika, dom firar 30 år som gifta. Shirin ville inte följa med (hon sover över en natt till) så vi åker dit själva och blir där några timmar. Shirin får helt enkelt nöja sig med Debbie under tiden! ha-ha

Idag är det marinerad kycklingfilé (smoky honey Emilie!) med potatis och
bearnaise hot som står på menyn, mums!


Kommentarer
Postat av: emilie

haha bra där, käkade det i veckan fast med fläskfilé ;)

2010-02-28 @ 22:03:30
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0