Lycklig

Hej!

Idag känner jag mig lycklig! Lycklig åt att jag är nästintill utvilad, lycklig åt att kroppen verkligen börjat återhämta sig... lycklig åt allt! Jag är en lycklig tjej idag helt enkelt...

...nämde jag ordet lycklig?...


Igår besökte vi moster Nana. Det var verkligen länge sen och därför asnice! Senare på eftermiddagen kom Carina, Håkans syster/min plastfaster, och därefter Yssa & Viktor. (Hejhej Yssa och Viktor *vinkar till mina två stammis-läsare*) Väldigt trevligt det också! Fast jag var trött som en gris.. om man nu kan vara trött som en gris..?

Ikväll åker jag hem till Uppsala igen, ska först titta på lillesysters "Show" som hon har i skolan. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på! Men det visar sig...
Vid klockan nio ikväll kommer Simon hem från jobbet och med sig har han sina kära vänner Nico och Elias som kommer för att titta på Sibelle.

Nu vet ni hur min dag ser ut... så nu drar jag och käkar semlor! Heeeejdååååååååå


/ Lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0