Kalas i pumpan!

Dagens Sibelle:

Idag är vi bort bjudna på kalas hos "Simons-bror-Peters-flickvän-Sara". Yngve är påväg för att hämta mig och Sibelle och Simon drar dit direkt efter jobbet...
Imorgon är han ÄNTLIGEN ledig och imorgon ska det städas! Jag håller på att bli galen här hemma! Så fort jag får lilla Sibelle att somna måste jag ut med hunden, passa på att duscha, handla osv... Det känns som att det aldrig riktigt finns tid för att städa eller laga mat (därav alla kakor). Så jag ser verkligen fram emot morgondagen då jag äntligen får städa!

Kommentarer
Postat av: emilie

aldrig känns det som just nu...

2010-02-13 @ 16:04:16
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0