Idag var jag i Indien

...typ.
Efter att vi skrivit på faderskapsintyget gick vi en sväng på stan. Jag köpte mig fyra underbara armband! När vi kände oss klara med affärer gick vi till en indisk restaurang och åt, minns inte namnet på den, men maten var riktigt god! Och för er som gillar starkt... ät där! ha-ha
Sibelle sov dom fyra timmar vi var på stan. Jag har blivit grym på att tajma in allt! hihi
Imorgon vill jag väldigt gärna dra på bokrean, den startar ju klockan 7. Har kollat ut lite böcker jag vill ha både till mig och Sibelle, sen har Simon tittat ut lite till sig själv också. Så hinner jag ner före eller efter barnmorsketiden (efterkontroll) vore det ju kul! Eftersom jag får pengar imorgon också! Weeeeeeeey *happyface*

Snart tänkte jag och Simon bege oss mot mormor, bror Ronny och hans flickvän Linda kommer också dit plus att Elaine är där. Värsta släktträffen typ, det blir mysigt! Jag tror vi kommer spela yatzy och titta på film...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0