I Sveriges närmaste stad!

Hello everyone!
Svaret på det som många antagligen undrar... Nej, jag har inte dött!

Här sitter jag och har det skitbra i lilla Enköping, Sveriges närmsta (men tråkigaste jävla) stad! Det enda som saknas är min underbara Simon (som vanligt!). Jag får träffa honom igen på tisdag, ska nämligen stanna här tills dess... Under tiden jag är i Enköping ska morfar, några Håkan-släktingar och Shirins familj få bekanta sig med världens sötaste lilla Sibelle.
Idag fick moster Bettan och kusin Lena träffa henne och gissa vad... dom är heeelt sålda... såklart! hihi


Som den "svensson" jag är, har jag kollat på melodifestivalen. Jag gillade bidrag nummer 8, 4, 3 & 5.


Nu börjar min lilla tjej göra ljud ifrån sig. Dags att öppna mjölkbaren!

PS
Sibelles hörsel är tipptopp!
DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0