Gårdagens resultat!

Längd: 54,5 cm
Vikt: 4160g

Allt ser jätte jätte bra ut! Nu har hon gått över till blöjstorlek 2.
Vi fick D-vitamin droppar också, som hon ska börja få när hon är 4 veckor.


Tips till alla ammande mammor:
Ät inte kål! Då blir bajset grönt och din bebis får ont i magen!
Jag märkte att Sibelle var lite bråkig under natten, hon ville inte äta sig riktigt mätt och gnällde osv... På morgonen när jag böt blöja var bajset typ grönt och Gissa vad!.. jag åt kålsoppa dagen innan...
Vigdis hade tydligen varnat mig innan, för samma sak hade hänt henne, men mitt minne är ju kortare än en guldfisks! Så nu fick jag det bevisat för mig...


Simon ska jobba idag... ända tills klockan 8 på kvällen, så han är väl hemma till 9. Själv sitter jag och äter kakor! (Ovanligt) och funderar på vad jag ska göra idag och jag tror jag drar till mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0