En Shopaholics dröm helt enkelt...

Igår tog vi oss till Årsta för första gången med Sibelle och där stannade vi tills väldigt sent på kvällen! Sibelle fick ha på sig leopard-dräkten hon fick av Ullis innan Ullis åkte till Australien. Hon var så söööt i den!! Tyvärr fick jag inget vidare bra kort på henne i den... men det här får duga!



Vi köpte fyra nya pyamaser igår också, i hopp om att dom räcker tills vi får tvättid! Hon spyr ner en pyamas/dag, nu har hon 10-11 st och vi får tvättid ungefär var 10e dag så dom bör räcka... annars blir jag galen! Känns värdelöst om man ska behöva köpa fler i strl 56 när hon ändå kommer behöva lika många nya i större storlek snart!
(I vår lägenhet behöver man verkligen sova i pyamas, den är SVINkall!)


Idag tog vi oss till stan för första gången! Vi kunde inte låta bli att köpa lite söta saker som hon kan ha på sig nu... Jag såg verkligen hur mycket saker som helst som jag bara måste köpa! Förutom Diinglis-serien tänker jag nog köpa hela barba pappa-serien på Åhléns också! Allt!, typ gosedjur, kläder, klossar, skallra...ALLT! Men självklart väntar jag tills hon är gammal nog att uppskatta det!..
(dvs någon månad eller två) hihi

Sjukt kul att ha någon utan egen smak och tycke att köpa till iaf!


Kommentarer
Postat av: emilie

är det din mage man ser i bild ? ;p

2010-02-03 @ 17:36:30
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: therese

Nej haha tror de e mitt ben som jag lutar mot bordet...

fast nu blev jag faktiskt lite osäker!

2010-02-03 @ 19:26:43
URL: http://tlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0