6,5 kg fläskfilé

(Idag är Sibelle 4 veckor)
Nu på morgonen har vi handlat 6,5kg fläskfilé, eller mer... Gissa vart!! ? haha
Jag köpte även 1 kg center... eller plopp(?).
(vafan e skillnaden på center och plopp?)

Idag har vi tvättid och skulle egentligen ha tvättat vår enorma tvätthög, men eftersom Simon ändrade jobbtid så funkar inte det! Han har därför bett sin mor hjälpa oss med tvätten i sin maskin så av den enkla anledningen kommer jag och Sibelle åka till Årsta och bli kvar där tills Simon slutar...
Jag har ingen aning vad jag ska skriva haha. Det har inte hänt nå vidare mycket i mitt liv dom senaste dagarna alls! Men jag tänkte boka klipptid på måndag hos någon frisör på kungsgatan & sen har jag fått inbjudan till någon "föräldra- & barnträff" på tisdagen, det är kanske värt att skriva om senare... We'll see.
Nu ska jag resa på mitt feta arsle och ta mig så långt som till sängen. Där ligger nämligen mina små änglar och sover och jag ska faktiskt sova med dom... om jag får sova... för Sibelle. Pusshej



Kommentarer
Postat av: emilie

jag gissar på lidl :P skillnaden på center och plopp är formen och förpackningen ;)

2010-02-18 @ 11:01:06
URL: http://emilieforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrar om du åt du ppiller när du blev gravid? Kram Olivia

2010-02-18 @ 22:04:11
Postat av: sannie

den har vart aweosme :) hittills ^^ hehe

2010-02-19 @ 12:22:30
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej!



Jag undrar om du kan berätta lite om din graviditet?



-Vad man får/inte får äta när man är gravid?

-Vad man får/inte får göra när man är gravid?



Hur mycket mammapeng man får? Vad händer om man är student? Får man 80% av sitt studielån/bidrag då eller? Va händer om man inte haft något riktigt jobb innan man blir gravid? Hur klarar man sig då?



Hopaps på svar!! Kram V

2010-02-20 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0