Sibelles första jul. . .



Dagen har varit mysig, rolig och underbar. I början av dagen tyckte jag att det var lite jobbigt, ville ju ha allt perfekt innan alla kom så jag blev en aning stressad. Men i slutänden blev julen över förväntningarna, underbar.

Det har varit så mycket paket som har delats ut så det är SINNESSJUKT! haha
Sibelle måste nog ha fått en tredjedel eller åtminstone en fjärdedel av det som låg under granen. Jag tänkte ta lite bilder på grejerna imorgon...

Jag skulle kunna skriva en hel bok om dagen som varit känner jag. Men jag väljer att fatta mig kort, två ord;
BRA JULAFTON !


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Simon. Imorgon är det party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0