Julklappstips?

Idag har jag och Sibelle myst i årsta hela dagen med Simons familj. Farmor, farfar och alla farbröder och fastrar. Hur mysigt som helst.
Jag har jobbat i tryckeriet också. Fick en hel del gjort faktiskt. Så nu blir det inge mera jobb innan jul, för nu är det fullspäckat schema!


Jag köpte en liten julklapp till Sibelle idag. FRÅN LIDL(!?) HAHA.
Ett tält med 250 bollar till. Underbart ju! Ynka 300 kr kostade det dessutom.
Jag tror och hoppas att hon kommer älska det, för det gör jag! Det fanns bara en kvar efter vi köpt vårt, så jag är nog inte ensam om att tycka det är en bra idé till jul iaf...

Jag tycker faktiskt att det är lite svårt med julklappar till henne i år. Ska jag köpa något som hon har nytta för sen? Något hon har nytta för nu? haha
Men jag tror att jag har bestämt mig för att köpa Duplo eller/och Klossar. Nu när jag köpt det där tältet (som hon kan leka med och ha kul åt redan nu) så känner jag mig nästan ännu säkrare på att det blir Duplo eller Klossar, som hon har mer nytta för sen... och lite nu förståss... för sen fyller hon ju år också...



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

GodMorgon sötnos =)

fin present ! ;D Du gjorde ett fynd <3

Hoppas din dag blir fin <3

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-18 @ 10:43:37
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0