Jeans jeans jeans

Idag blev det mellandagsrea för mig och Elaine eftersom jag hade lovat henne det. (Hon fick presentkort i julklapp) Mormor fick vara barnbakt så länge.

Elaine hittade 5 tröjor och lite smycken. Jag hittade ett par fodrade mocka-skor & till Sibelle köpte jag fyra par jeans.

Mina två fynd var egentligen bara:





Skorna (som jag köpte för en hundralapp) som tidigare kostat 400kr & ett par av jeansen till Sibelle (som jag också köpte för en hundralapp) som tidigare kostat lite över 200 kr.


Resterande jeans köpte jag till ordinarie pris. Allihopa på Kappahl (inkl dom jag köpte på REAn).
Det jag är mest nöjd över är att jag fått en bra start på Sibelles "strl 86-garderob". Nu när hon kan gå så känns det lite roligare med jeans eftersom jag inte behöver tänka på att det ska vara mjukt vid knäna...
Men en sak skrämde mig lite faktiskt! Hon kan redan ha jeansen bra. Jag hade hoppats på att dom skulle vara lite större, så hon har något att växa i sen. Men hon kanske stannar upp lite nu? Det visar sig!


Sibelles nya Jeans-garderob, allt i strl 86:


(dom svartgrå jeansen har hon fått av Shirin för ett tag sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0