Hej mitt vinterland

Jag ÄLSKAR tidiga mornar. När alla sover och jag är uppe heeeeelt själv. När det är mörkt och kallt ute, det är underbart, mysigt!

Idag tog jag en tidig morgon p g a Emilie. Det var tänkt att hon skulle komma hit innan 8 på morgonen, men det verkar som att hon försovit sig... Själv har jag badat och tagit hand om mig själv, påklädd är jag också! Mycket skönt. Det gäller ju att passa på medans lilla prinsessan sover...

Idag är det stan som gäller (om någon missat det. haha). Det var ju tänkt att jag och Emilie skulle vara på plats tidigt, men jag har en känsla av att planerna kommer bli ändrade. Men har jag inte hört av henne vid 10 så drar jag nog till stan i förväg och väntar in henne där... Den där tjejen kan sova vilken tid på dygnet som helst ska ni veta! haha





UPPDATERING; Emilie kom precis! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0