ÅÅÅÅÅÅH HA HA HA

Kul att jag och Yssa typ planerar att ha på oss samma outfit (av en slump asså!!) den 25e! Jag hade ju som sagt tänkt ha röd kavaj till mina röda skor och antagligen en svart blus och mina sammet-leggings. Yssa tänkte ha röd kavaj, svarta skor, sammet-byxor och ett svart linne... SUCK haha

Jag antar att det blir JAG som får försöka hitta något annat eftersom jag inte köpt mig någon röd kavaj än. Jag tänker inte låta folk tro att vi ringt och bestämt med varandra vad vi ska ha på oss kvällen till ära iaf! hahahah
Shit asså... Jävla Yssa

Fast hittar jag inte på något bättre kanske jag köper röd kavaj ändå... det återstår att se imorgon!


(hahahahahahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0