4 dagar

Good morning!
Nu har jag fräschat till lägenheten och när jag var klar kom Elaine hit. Sibelle och Elaine skrattar och har sig i Sibelles rum för tillfället. Sötnosarna!


Jag och Simon ringde fritidsresor idag på morgonen för att boka extrakilon till hemvägen och sen mat till dit-vägen. Allt var försent... Så vi får ingen mat under vår 11 timmarsresa och råkar väskan väga lite för mycket på hemresan så kostar det 500 baht /kg. Lite trist. haha
Men vi kom fram till att vi ska äta oss PROPPMÄTTA på arlanda. Eftersom vi bara sitter och förhoppningsvis sover hela resan så borde vi inte bli så hungriga! Hoppas jag.......

Det är nära nu, på söndag åker vi!! Idag ska jag försöka ordna lite saker. Ta mig till apoteket och rådfråga om och köpa solkräm bland annat.  Köpa "Handtvättmedel" (ifall vi inte bor någonstans där det finns tvättmaskin...) osv osv..

Den är SJUKT nära nu! 4 dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0