19 December - VACKER, SPECIELL DAG!

OJ vilken dag. Vi har spenderat den i Länna, kom hem precis efter 6. Maries föräldrar har bjudit oss på riktigt god förrätt, varmrätt och efterätt idag. Grillad oxfilé, cheesecake och smörstekt sparris inrullad i serrano-skinka var dom personliga favoriterna som fanns på bordet. Sen fanns det lite därtill...

Sibelle går hellre än kryper, det är lilla Isaks förtjänst. Isak är 3 månader äldre än Sibelle och springer runt som en liten galning. Sibelle tog efter honom direkt! Så nu går hon, på riktigt! Hon är så duktig(!) och charmade precis alla gjorde hon! ...Som vanligt skulle jag vilja säga! hihi

Städat har jag och Simon gjort nu när vi kom hem. Det var tänkt att vi skulle smälla upp julgranen också men den får nog vänta till imorgon. Helt SLUT är jag efter dagen. Det här är första gången jag tar det riktigt lugnt sen jag vaknade. Men SHIT vilken bra dag det har varit! Jag är tok-nöjd.




Sibelle fick vara en liten pepparkaka idag också. Fjärde advent...


Kommentarer
Postat av: Annika Lindblom

Min lilla sötis .. Pepparkaksklänningen satt verkligen perfekt. Puss på er

2010-12-20 @ 12:48:35
URL: http://www.cellokattens.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-20 @ 17:31:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0