Vart är alla tröjor?

Idag har jag varit på stan HELA dagen.
En av orsakerna var att mormor stod och sålde på vaksalatorg och den andra orsaken var att Emilie och jag ville dit.

Jag var ute efter ännu fler tröjor till Sibelle, inte bodys, tröjor! Tyvärr hittade jag inte några fler i stan än vad jag hittade (och köpte) i Gränby C här om dagen...
Konstigt nog så finns det inte många tröjor alls i strl 50 - 80, dom börjar vid strl 86.

Jag är sjukt trött på bodys nu och tycker verkligen att det är mer praktiskt och mycket snyggare med tröjor. Så det är sjukt tråkigt att det bara finns ca 5 st tröjor sammanlagt att välja mellan i alla butiker här som säljer barnkläder... Men jakten fortsätter! Den fortsätter tills jag tycker att Sibelle fått nog med tröjor.  

Zaras Shop Online öppnar ju 2 sep för ett x antal olika länder. Sverige är tyvärr inte ett av dom landen men det lär ju bli så småning om!
Så fort Zara kan skicka till Sverige ska jag bli stammis där(!) som jag känner nu iaf... Handla majoriteten av Sibelles kläder där och en hel del till mig själv också såklart.
Dom har så sjukt fina och söta flick-kläder alltså och damkläderna är ju inte heller helt fel... Jag diggar verkligen deras stil!

Hello Kitty (majoriteten av alla kläder som finns till små flickor, inte bara i en affär!) må vara sött det också, men det är rejält urtjatat!

Det är synd att inte ZARA finns i Uppsala faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0