Väldigt sen natt = Mycket lugn dag

Shirin åkte för ett par timmar sen. Vi har tagit det riktigt lugnt idag.

Jag färgade hennes hår och det blev inte super lyckat tyvärr. Slingor gjorde jag för att vara exakt. Som tur är så var det bara utväxten och inte det översta håret! Det var meningen att det skulle bli blont men det blev snarare gult...

Igår var en mycket trevlig dag och en mycket trevlig kväll! Jag, Shirin och Emilie satt och pratade till klockan nästan var 2 på natten. Mycket mycket mycket trevligt, som sagt! Tråkigt att Emilie åker tillbaka till malmö imorgon...

Ullis tänker göra mig sällskap på loppisen den 4e. Det berättade hon igår. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0