Tvätt

Jag tvättar. Tvättar tvättar tvättar. 7 fulla IKEA kassar kom vi upp i idag, jag har inte hunnit tvätta på ett tag... Men gissa vad! Det är bara en som delar tvättstugan med mig idag, så vi har 3 maskiner var istället för två.
Så redan nu är hälften av tvätten redan i-stoppad i maskinerna. Inte illa för att vara klockan halv 9 på morgonen!

Igår åkte vi till Vigdis och sa grattis. Det blev ett väldigt långt grattis, vi kom hem klockan halv 12. Hon fick en fin bukett och ett kort på Sibelle (Supersött! Taget hos fotograf i onsdags!) + två ramar som vi trodde skulle passa till kortet, åtminstone någon av dom, men nej. haha

Jag råkade ta sönder kameran igår också, precis innan vi åkte. Jag tappade den i golvet så att linsen (? grejen som åker in och ut...) knäcktes. Asbra! Hur lyckas jag? haha
Jag som precis hade fått liv i den...

Vi får se om Emilie och Leon kommer idag, dom åker hem på måndag. Imorgon är det iaf planerat att Yssa ska komma hit. Hon ville, jag citerar; "shoppa i Uppsala", och sedan är det tänkt att vi ska hem till mig och chilla natten lång... Får se om hon kommer ihåg det. Hennes minne är bra men kort skulle man kunna säga... haha
Annars får jag kanske ringa och påminna henne, we'll see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0