Tillbaka från auktionen

Nu är vi tillbaka. Vi kom hem vid 5 tiden. Det var lika kul som alltid!

Det jag kom hem med:

*En Ryamatta (Dammig, annars i nyskick! Beige/Naturvit, den ska jag kemtvätta!), 25kr.
*En "skinnpuff" (fotpall/pall) i svart skinn, matchar sofforna. Ca 80x80cm, äkta skinn och i suveränt skick, 150kr.
*En söt lampa, beige/vit, till sovrummet. Matchar med överkastet! Gratis.
*En söt / jättefin plastblomma, ganska stor, vit-sprayad. Gratis.
*En Mona-Lisa tavla, oäkta såklart men as nice! 100kr
*Mugg-/glasunderlägg till barbordet + lite annat smått och gott i samma låda, 25kr.

Jag gjorde tre RIKTIGA FYND idag...
Jag och Simon var sjukt nära på att beställa en ganska exakt likadan och lika stor ryamatta från ellos för 600 kr (på rea asså, dom är ju dyra) men gjorde inte det av någon anledning, vilket var tur nu i efterhand.
Skinnpuffar (att ta fram som sittplatser vid tillfällen då man har massa gäster) har vi bestämt att vi ska köpa, men en såhär rejäl, stor och riktig hade det nog inte blivit annars.
Underlägg till barbordet har vi också varit på jakt efter, men kork (som är det enda vi sett) har inte känts som ett alternativ...

Grymt bra! Jag är nöjd! Det andra var oplanerat men väldigt välkommet det också! Mona-Lisa tavlan älskade jag av någon skum anledning... haha

Jag ska faktiskt slänga upp bilder när jag kommer hem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0