Stört inlägg

Kvällen igår kändes magisk. typ. Jag var lite smått rädd precis innan jag skulle gå och lägga mig...

Vi såg filmen Remember Me.
Början av filmen var grym, mitten var lite skum, men tillräckligt bra för att man skulle vilja fortsätta titta, och slutet berörde mig verkligen.

Sen Sibelle kom in i bilden har jag verkligen blivit känslig. Jag blir berörd, på ett jobbigt sätt, av exempelvis filmer! Antingen på ett riktigt jobbigt sätt eller på ett riktigt bra sätt. Det är jobbigt! Jag menar... det är ju bara en film, på lotsas lixom! Det som händer i filmen rör inte mig. Det är långt från mig i både tid och rum. Men ändå känner jag att det är nästintill min verklighet dom kommande minuterna efter filmens slut...

Jobbigt som sagt och så var det aldrig förut.
Jag förväntar mig inte att någon förstår vad jag menar, för mitt huvud spelar mig ett spratt så jag förstår inte ens själv. haha
Men det här problemet har i alla fall resulterat i att jag är riktigt kinkig när det kommer till filmer. Jag vill bara se lyckliga och/eller roliga filmer. Skräckisar, action och allmänt sorgliga filmer går fet bort!


Pricken över i:t igår kväll var att vi såg ett stjärnfall och önskade oss något precis innan vi gick och la oss. Det gav mig en obehaglig känsla...

Jag kanske är sjuk i huvudet!? Värt att tänkas på...
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0