Sibelle är sjuk för första gången i sitt liv


(ett litet "Godmorgon-collage", för att fira att min kamera är igång igen!)


Vi är sjuka alla tre rättare sagt.
Sibelle fick feber igår kväll, Simon blev hemskickad från jobbet tidigt imorse och jag är på bättringsvägen (som tur är)... Det är tänkt att Emilie och Leon ska komma hit idag (hon kan åka tillbaka till Malmö vilken dag som helst nu) men jag har ju berättat att vi är förkylda, så vi får se vad hon bestämmer sig för. Jag hoppas innerligt att hon kommer, men jag förstår såklart om hon inte vill riskera att bli smittad!

Simons mamma fyller år, som sagt, så vi får se hur vi känner oss ikväll, om det blir något kalas eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0