OMG OMG OMG

Kollade just mailen!
Skorna som jag bevakat på Nelly, ni vet dom där som jag skrev om att dom var slut för ett par dagarn sen, har nu kommit i min storlek igen!! Jag fick mailet klockan 21:54 och det andra mailet (orderbekräftelsen) klockan 22:20. Desperat? haha Jag beställde dom utan att tveka och tur var väl det för nu är dom slut igen!
(Finns bara 37 & 38 kvar..)
I'm Happy!

Att jag köpte dom andra heta skorna idag gör absolut ingenting. Jag ska jämföra dom och ta dom finaste! I värsta/bästa fall kanske jag blir "tvungen" att ta båda! haha
Som sagt... I'm Happy!!!!!!!




Det har varit ett jävla tjat om dom där skorna, både på bloggen, i mitt huvud och till Simon. Jag vet.
Så aah... Hoppas dom lever upp till mina förväntningar! haha
Men dom har väl inte fått 50 grymma kommentarer utan anledning. Förhoppningsvis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0