New Shoes

Shirin kom hit idag. Vi har varit på Gränby C. Vi har handlat lite vardagskläder till Sibelle, Simon köpte en tjocktröja och jag har handlat ett par skor och ett par jeans. Jag har missat varenda samtal på mobilen pga ljudnivån runt omkring. Tappat mobilen i golvet har jag också gjort i ett antal desperata försök att hinna svara...

Nu är vi hemma. Simon lagar Shirins favoritmat (som överlag består av kyckling, ris & avokado). Jag har tagit 3 nya hål i Shirins öron, innan dess hade hon bara två. Det blev skit snyggt, jag är nöjd.

Nu ska vi bara äta, chilla och snacka skit. Både Simon och Shirin ska jobba imorgon så det blir inte någon sen kväll. Tyvärr...


Skorna jag köpte. MYCKET snyggare i verkligheten än på bilden!
Dom bräckte Vagabonds Thelma!
(Det var dom två skorna jag stod och valde mellan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0