NEEEEEEEJ!

Det som inte fick hända hände!!!

Igår hittade jag dom perfekta höstskorna!
Simon tyckte att jag skulle ta hela dagen idag till att tänka på om jag verkligen tyckte att dom var perfekta eller om det bara var någon spontan känsla. Jag tyckte det lät smart så jag gjorde det. Under dagen kom jag fram till att jag absolut vill ha dom, dom är perfekta! Så nu skulle jag klicka hem dom och NU FINNS INTE MIN STORLEK!
Shit vad besviken jag är! Fick till och med lite ont i magen när jag såg att dom inte fanns i min storlek, har sett fram emot att klicka hem dom hela kvällen! FYFAN! Hoppas min storlek kommer in igen för nu har jag bevakat den! Annars är min höst förstörd! Jag har desperat kollat efter liknande skor på asos, nilsons, dinsko, have2have o.s.v. men hittar inte! Jag dör typ om inte skorna komma in igen. Fuck!
Varför beställde jag dom inte igår!!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0