Karate kid...

...såg jag nyss. Helt klart sevärd film! Gullig, rolig, sorglig och lycklig är fyra ord som beskriver filmen, fyra ord som beskriver dom flesta filmer kanske, men ändå... haha

Jag kan absolut inte säga att den klår dom tidigare Karate kid-filmerna, men den var bra. Helt klart!
Att Jaden Smith är så otroligt söt gör ju inte filmen sämre direkt!!

Alla filmer som har minsta lilla touch av Kina tycker jag oftast är bra förövrigt!
Det tycker jag för att Kina, enligt mig, är ett av dom mest fascinerande länderna på denna jord! Alla gamla seder, naturen, kulturen osv... Jag har gjort det så länge jag kan minnas och en dröm är helt klart att besöka Kina någon dag, för att se om det når upp till mina förväntningar, vilket jag har väldigt svårt att tro att det inte skulle göra...

Nu vet ni det! Sov gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0