Hej bloggen!

Idag har jag:

Vaknat klockan 1,
Handlat 30 liter välling,
Gått promenader med Debbie,
Lagat kyckling & pommes med bea.

Väldigt händelserik dag med andra ord... not.
Men jag chillar vidare i enköping samtidigt som jag saknar min Simon!

Imorgon ska mamma, jag, Sibelle, Elaine och Håkan åka till Långtora (?) på auktion.
Det ser jag fram emot! Auktioner är lite häftigt faktiskt, det kan dyka upp precis vad som helst!

Simons pappa hittade en diamantring i en av "10 kronors lådorna" en gång, inte så illa pinkat!
Mamma är ute efter en kristall-lampa, själv är jag bara nyfiken och åker dit för att kolla. Hittar jag någonting nice så slår jag självklart till, men det är inte målet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0