Finbesök snart

Igår var jag i Enköping större delen av dagen, hade tandläkarbesök. När jag kom hem somnade jag i stort sett direkt och vaknade klockan 9 imorse. Riktigt skönt.

Nu har jag städat hela förmiddagen, så gott jag har kunnat vill säga. Sibelle är inte till någon större hjälp, hon gnäller så fort jag lämnar henne, så jag har inte hunnit så långt som jag önskar att jag hade gjort kanske...

Vi får besök av Pablo och Ullis snart. Det hade ju varit trevligt om jag hunnit dammsuga här hemma åtminstone! Men jag har väldigt svårt att tro att jag hinner det, om Sibelle får bestämma! Surpuppan! haha

Sibelle har iaf börjat resa sig av egen kraft nu. Till och med i vagnen försöker hon resa sig, så nu gäller det att man håller ett extra öga på henne, även i vagnen! Sötis ♥

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: Tack för ditt svar, jag provade ge henne välling på kvällen men hon ville inte alls ha det. Vill hellre ha det på morgonen :P

2010-08-14 @ 10:36:06
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0