Ett år idag ♥

Idag kom mormor hit och höll mig sällskap hela dagen. Pablo och Ullis drog tidigt imorse, den ena vid 7 på morgonen och den andra vid 10.
Vi hade himlans trevligt igår! Pablo lagade suverän pastasallad med bl.a. zuchini och kyckling som ingridienser, vi kollade film, åt godis och annat snacks i mängder, snackade skit o.s.v...

Men iaf, mormor kom ju hit idag som sagt! Vi bestämde att vi ska på auktion imorgon (igen)! Hon blev sugen när vi alla berättade för henne vilka fynd vi gjort förra veckan, så imorgon hoppas jag på att fynda igen! Det är så sjukt KUL att FYNDA! Då snackar vi inte vardagliga fynd som typ en nedsatt tröja på stan, vi snackar fynd som inte säljs längre, som är unika och värdefulla... Jag älskar't!

Jag hade ju tänkt ta kort på det jag fyndade förra veckan men eftersom batterierna dog och jag glömt köpa nya får det vänta ett tag. Bättre sent än aldrig iaf!

Idag har jag och Simon varit förlovade i ett år. Vi ska fira det genom att mysa framför tvn. Väldigt skönt om jag får säga det själv. Vi kommer äta lite gott och bara njuta av varandra. Mmmmm
Vi är bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0