En av mina "världens bästa dag"-dagar

Den här dagen har varit perfekt! Perfektion.
Emilie gjorde oss sällskap på IKEA och Coop. På Ikea köpte vi småtjaffs (ingen nattlampa till Sibelle, fanns inga höjdare) och på Coop köpte jag (Äntligen!) Isadora's Graffiti Nails. Jag testade det direkt när jag kom hem, det var coolt samtidigt som det var groteskt och töntigt. haha

När Emilie lämnade oss svängde vi in på barnens hus. Där fanns en fotograf som fick fota Sibelle (Korten blev JÄTTE fina(!) men kostade en hel del... Vi valde att ta alla ändå) och sen köpte vi Spiderman-Monopol till Simons lillebror som fyller år.
Vi svängde förbi kappahl och Lindex också, köpte lite kläder till Sibelle på båda affärerna. Jättesött! Hon ska få ha på sig en uppsättning imorgon (när vi firar farmor Vigdis).

Både skorna från Nelly (Som var SJUKT snygga IRL!) och den beiga skinnjackan (som var helt ok) från H&M fanns här när vi kom hem. Asbra!

Dagen har varit suverän, perfekt, underbar... you name it! Jag älskar den här dagen...



Tyvärr den bästa bilden jag kunde få på naglarna. Dom andra var för glansiga...
(Nu har jag fått igång kameran igen! Wiho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0