Chill

Med mina tights och min oversize t-shirt på mig (skönaste, bekvämaste och mest praktiska kläderna man kan ha hemma tycker jag!) har jag suttit och chillat hemma hela dagen, har knappt gått ut. Så jävla skönt! Mamma tar ju hand om Sibelle lite till och från, så det blir maximalt med chill! Chill chill chill.

Så har min dag sett ut och så kommer den att fortsätta se ut. Jag sitter vid datorn samtidigt som jag kollar på tv och dricker cola. Kan man bli degigare? Tror fan inte det alltså! Chill! En såhär seg dag (på ett positivt sätt) har jag inte haft på länge. Det är väl därför jag njuter så jävligt!

Jo förresten, jag ska faktiskt röra lite på arslet! Har lovat Shirin att följa med henne och hämta Ahin på Arlanda. Men i utbyte ska hon bjuda mig på Mc Donalds (allt för att göra denna härligt degiga dag degigare!!), så det gör ju inte dagen mindre chill...

Jag tycker ordet chill är coolt... NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0