Valborg

Idag har jag varit väldigt upptagen med att pussa på och umgås med Sibelle. Nu sitter hon i bilen påväg mot Enköping tillsammans med mamma. Känns mycket konstigt men väldigt tryggt. Jag ser verkligen fram emot morgondagen!

Tänkte dela med mig av mina planer inför imorgon - valborg:

- Klockan 10 står vi på station för att möta upp Yssa
- Mellan 10 - 17.10 minglar vi runt på stan med kända och okända människor och ser vad livet har att ebjuda...
- 17.10 drar jag och min bror med bussen till Enköping och byter om, Simon drar hem och laddar upp inför morgondagens jobb.
- ca 19.00 är vi antagligen hemma hos Sanna på "drink-kväll" eller något liknande.
- Innan klockan 22.00 är jag och min bror på Joar.
- Efter klockan 02.00 vinglar vi hem till mamma tillsammans och hoppas på att vi inte är "bakis imorgon".

Sådär ser som sagt planen ut. Men av ett X antal års erfarenhet vet jag att valborg aldrig går exakt som planerat! Nu ska jag hoppa in i badet och köra lite hårinpackning och ansiktsmask! För det kommer jag inte orka göra imorrnbitti!


Nattinatt och trevlig valborg!




Bror a.k.a Alexz (Alexzander)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0