Tight schema

Det var meningen att vi skulle hälsa på mammas mormor idag, men när vi kom fram var hon inte hemma. Lite tråkigt.

När vi ändå var i Västerås så passade vi på att åka till Hälla på hemvägen. Vi köpte lite leksaker och en snuttefilt åt Sibelle, Elaine köpte saker till sig för sina födelsedagspengar och sen köpte vi en säng till min lillebror.
Direkt när jag kom hem var det bara att kasta i sig mat och bege sig hem till Shirin, och här är jag nu.
Vi ska spela lite Mario på nintendo 8-bitars (ni vet de där typ första nintendot) och bara chilla med livet. Senare ikväll ska jag iväg och träffa Yssa och Sanna, vi ska mötas på Fernandos. Därefter får vi se vart livet tar oss! Mamma är iaf Sibelle-vakt ikväll...

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0