Städad garderob

Jag firade mitt nya klädinköp genom att rensa min garderob, så nu är det klart! Skönt.
Det jag ska satsa på att köpa nästa gång är definitivt koftor/cardigans och liknande. Det är de som jag har minst av!

Sibellan kan ligga på mage hur länge som helst nu utan att tycka det är jobbigt. Hon bara ligger och ligger och ligger. Stirrar lite på sakerna vi lägger framför, försöker ta dom och sen inte så mycket mer... Men hon är riktigt stadig faktiskt, det säger alla som ser henne. Så det är ju bra.
Hon har verkligen börjat klämma och känna, man märket hur hon tar kontakt på ett helt annat sätt! Hon tycker om att ha sin hand i min eller att ha den på min kind osv. Hon har även börjat uppskatta "tittut-leken" i slowmotion.
Jag måste köra den riktigt långsamt för att hon ska hänga med. haha Det är lite kul!

Nu har vi nästan fått tag på allas adresser! Så imorgon blir förhoppningsvis alla inbjudningar som ska sändas med posten skickade! Håll tummarna för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0