Stackars mig

Jag är förkyld! Snyft.
Har skitont i halsen, fast bara på ena sidan... as irriterande! Men jag överlever väl... tyvärr haha

Ska nog knalla ner med Debbie och Sibellan till mormor idag.

Simon har glömt minneskortet till vår kamera i årsta, helt värdelöst! Nu kommer jag inte kunna ta kort på kanske en vecka... bara värdelösa mobil-bilder!! Det suger ju fet pung. Känner på mig att Sibelle kommer göra saker som är värda att fottas hela veckan bara för det! haha



Förövrigt undrar jag om jag vaknat på fel sida idag..? Känner mig en aning negativ!
Jag är på sånt humör då jag bara vill slänga ur mig spydiga kommentarer till folk. Tur att jag antagligen inte kommer i kontakt med någon stackare innan det förhoppningsvis gått över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0