SNÖ?!

Usch så hemskt med snö när det börjar närma sig valborg!

Nu är dopkorten så gott som klara!!! ÄNTLIGEN! Saknas rosetter till 10 kort men det ska jag ordna med detsamma imorgon! Jag är iaf jätte nöjd med resultatet. Det blev inte 100% som jag hade tänkt mig men iaf 95%...





Det allra bästa med våra dopkort är att dom är 100% hemmagjorda! Jag har suttit och knutit rosetter i över en timme, vill spy på dom! haha
Simons storebror har ritat kyrkan och Simon har suttit och pysslat med guldtexten... Skitsnygga blev dom tillslut! För att vara ärlig så fick jag inte alls en tillräckligt bra bild på dom egentligen, dom är sjukt mycket snyggare i verkligheten! Men nu kan ni iaf se hur dom ser ut...


Tidigare idag tog jag en runda på stan för att köpa sidenbanden till rosetterna och hem kom jag med ett par nya skor, samt en as fin kofta till Simon! Ville bara säga det! haha
Nu ska jag ut med Debbie och sen ska jag bara ta det lugnt! Vi sover kvar en natt till i Årsta eftersom det blev så sent, och imorgon väntar en as dryg tvättid!!


(Sibelle fyller tre månader idag!!)

Kommentarer
Postat av: emilie

va duktiga ni är :)

2010-04-22 @ 09:41:02
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0