Planer för idag

Igår/imorse kom jag inte i säng förns vid fyra! Det blir lätt så när man inte träffats på ett tag, man har mycket att uppdatera. Sen slutade inte Yssa förns vid 12-1 tiden heller, men det var riktigt trevligt att hålla henne sällskap på jobbet och att hon sedan följde mig hem! Kanonkväll!

Idag har Elaine kalas. Jag och mamma håller på att ordna en tipsrunda med frågor som "Elaine är en lillesyster. Vad är hon också?" osv. Jag är värd idag kan man säga (haha) så jag ska snart fortsätta att tänka ut lite lekar och sånt som vi ska köra!

Senare på kvällen kommer nog Sanna och tittar lite på Sibelle, hon har haft sån otur, Sibellan sover alltid när hon ska kika. haha! Så idag ska vi försöka få till det!

Senare ändå ska jag hem till Shirin, igen. Vi ska baka cupcakes!


Ungefär så ser min dag ut...

Synd att mammas kamera är död! Sibelle verkligen ÄLSKAR snuttefilten mamma köpte åt henne igår, hade vart roligt att få bild på hur hon verkligen myser med den! Men det kommer ju fler tillfällen...




PS Jag har gått ner ungefär två kilo hittills! Jag är jätteduktig, har bara "slarvat" två dagar sedan april började. Jag ska försöka att fortsätta vara såhär duktig! Sista april är mitt första mål! DS



Kommentarer
Postat av: emilie

dom är slut på internet, finns typ ett par i stl 100 nånting, känns lite väl stort att köpa redan nu ;P

jag kollade faktiskt på biljetter idag, ska försöka boka när som helst ska bara prata med jaqub först vill ju ha med han...

2010-04-09 @ 16:48:09
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0