Papper till dopkorten: Check!

Har vart på stan och köpt papper till dopkorten nu! Köpte vita lite tjockare papper med struktur...
300 jävla spänn för 45 st A4, inte billigt! Jag ska köpa rosa sidenband också och varför får ni väl se sen när dom är klara! Jag vet inte om vi kommer billigare undan om vi gör dom själv direkt, men finare blir dom nog!

Just nu är jag barnvakt åt lillebror Elias och Sibelle ligger och sover. Simon jobbar men är ledig en hel vecka från och med imorgon! Wihoo
Jag har ännu ondare i halsen nu än vad jag hade igår, skit drygt! Men jag överlever...

En tröja jag beställt från H&M och jackan till Sibelle har kommit nu! Fick ett sms nyss. Så när jag ska gå och handla sen ska jag hämta ut det. Älskar att beställa från internet, det blir ju som julafton när kläderna kommer sen haha
Igår kväll beställde jag lite kläder från Nelly också, dom hade ju special REA för medlemmar... Dom kläderna kommer nog efter helgen så det ska bli kul! Beställde iof inte så jätte mycket från just REAN... men ändå. Den var helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0