My baby baby balla balla

Idag åker jag hem till min älskade Simon (som slarvade bort i princip alla viktiga kort han hade i plånboken på sin utekväll igår!!!).
Men funderar på att stanna en liten stund hos mormor med mamma innan jag åker hem...

Sibellan och jag har en låt! För dom som inte såg talang igår så kan jag berätta att den var med där. Den går ungefär såhär "Oh my baby baby balla balla oh my baby baby balla balla...".
Hon flinar skitmycke när jag sjunger den för henne, så från och med idag är det "våran" låt! haha
Snacka om att den värdelösa texten och melodin fastnar på huvudet!!!

Nu ska jag sjunga vidare, hej så länge!

Oh my baby baby balla balla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0