I'm back

Har haft en hel del att göra senaste dagarna, och idag var vi i Årsta på påskmiddag. Jag har klarat min träning och nyttigare mat asbra! Men idag slarvade jag, tyvärr!! Det är inga större problem att hålla sig borta från godis, men när det finns hundratals sorters kakor så kan jag bara inte låta bli! haha
Men situps och "knäböj" ska jag göra tills min kropp skriker ikväll. Min träning ska inte gå åt helvette för en kaka eller 2 eller 3 eller 4...

Shirin är här! Hon stannar tills på tisdag. Imorgon är Simon ledig, och livet är underbart! På tisdag (antagligen eller onsdag) åker jag till Enköping och blir kvar där tills på fredag. Lillesyster fyller ju år på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0