Hej och godmorgon!




Vi kom upp tidigt idag! Klockslaget på bilderna är fortfarande vintertid haha. Har inte listat ut hur man ändrar det i kameran än, men halv 8 var vi uppe!

Det var någon som nämnde att Sibelle har "huuur många randiga byxor som heeelst!". Minns inte vem det var men jag har faktiskt inte tänkt på det förens han/hon sa det! Hon har fyra par (inte överdrivet många? kunde ju vart fler...) och jag tycker det är riktigt nice med randiga tights/byxor till bebisar. Har kommit fram till de nu typ. haha! De e cooooolt.

Kommentarer
Postat av: emilie

kanske lägger ut bild sen.

jag vet inte om jag vill ha barbapappa längre, känns mer som sibelles grej ;P men vi får se, dom är faktiskt jävligt najs.

och ja, randigt ska det va !

2010-04-24 @ 11:10:12
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0