En bra dag

Oj, inte mycket bloggning från mig idag/igår.
Sov kvar i Årsta till imorse/igår morse, haha. Sen storhandlade vi under dagen, fick besök av Simons bror med flickvän och har tittat på film, The Imaginarium of Doctor Parnassus. Dom åkte för cirkus en halvtimme sen...

Filmen, om ni inte visste det, är ju Heaths sista film. Den var faktiskt bra i början, men mot slutet blev den bara konstig. Vi fattade iaf inte så mycket. Men Heath var som vanligt en fröjd för ögat så filmen var ju helt klart sevärd! haha

Jag är allmänt taggad inför valborg, det kommer nog bli riktigt nice. Det är bara vädret som kan svika... Annars är dagen planerad in i minsta detalj, typ, nästan...

Imorgon ska jag tvätta lite under dagen, Simon jobbar. Sent på kvällen kommer mamma och lämnar av min bror (som ska hänga med oss på valborg) och samtidigt hämtar hon upp Sibelle och Debbie. Det kommer kännas jätte konstigt att vara ifrån henne (Sibelle asså! haha) en hel dag! Hoppas jag klarar det! Just nu känns det iaf jobbigt, men när vi väl kommer igång med "firandet" av valborg kanske det bara är skönt? Att få riktig fritid lixom... Jag vet ju iaf att mamma tar hand om henne väl. Men sjukt konstigt känns det nu iaf!


OJ OJ OJ vad Sibelle SKRATTAR! Hjärtat smälter lite, det är så jävla gulligt!


Nu ska jag hoppa i säng, ska försöka komma upp relativt tidigt imorrn. "Hörs!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0