Det är fan vår nu!


Vad är vårigare än slitna/trasiga ljusa jeans? Inte mycket enligt mig. Idag välkomnar jag våren genom att sätta på mig mina och matcha dom med en pastellfärgad tröja! Underbart! Sibelle ska också få ha på sig någonting färgglatt, tror att det blir barbapapa-bodyn med några matchanade byxor...

Vid 1-2 tiden ska vi till årsta. Egentligen har jag tvättid idag, men jag tvättar där istället. Innan jag åker så ska jag fota den rosa härliga gottsunda kyrkan. Förhoppningsvis kommer Simons storebror också till årsta och hjälper oss få klart dopkorten. Jag har en färdig bild i huvudet på hur dom ska se ut! Lägger upp en bild på dom när dom är klara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0